11 april 2013

Twee maal Asferico

De Italiaanse Asferico natuufotowedstrijd is een wedstrijd waar ik toch een speciaal gevoel bij heb en daarom vind ik het erg leuk (en ben ik trots!) dat ik dit jaar twee prijswinnende foto's heb in deze wedstrijd!
Géén prijswinnaar van een categorie deze keer, maar wel twee mooie Highly Commended beelden waarvan één in de categorie 'Other Animals' (de libel) en de andere in de categorie 'Composition and forms' (de rietstengels in de sneeuw). 

Beide foto's zijn gemaakt bij het Rozeven in Roosendaal. (een goede 'Asferico-plek' blijkbaar want daar heb ik ook de winnende foto uit 2010 gemaakt!)
Meer foto's zijn hier te zien. De beelden zijn nu nog klein en niet te vergroten, maar dat zal vast snel aangepast worden.
Proficiat ook aan de andere prijswinnaars uit Nederland en België; o.a. Gerard Leeuw, Edwin Giesbers, Bart Heirweg, Bart Siebelink en Han Bouwmeester!