12 november 2012

Even uitdrijven.....

Dat doen een aantal Canadese ganzen op deze foto en zo voelt het voor mij op dit moment ook wel een beetje omdat de afgelopen weken erg druk zijn geweest. Een aantal mooie, maar behoorlijk intensieve herfstworkshops op de Oude Buisse Heide en in de Ardennen. Een lezing in het Milieuhuis in Spijkenisse, een artikel schrijven voor het laatste nummer van Natuurfotopassie en een mooi portfolio in het oktobernummer van Landschap!
Daarnaast het voorbereiden van de nieuwe fotoworkshops in 2013 en een aantal activiteiten op materiaalgebied met Redged en Sigma (testen DP1 Merill). Allemaal superleuke activiteiten maar het is nu goed dat het wat rustiger wordt en ik wat 'uit kan drijven' om de administratie even op orde te brengen en een hele berg foto's uit te zoeken.
Op de sportacademie was zwemmen echter niet mijn sterkste onderdeel en toen heb ik proefondervindelijk al vastgesteld dat uitdrijven bij mij steevast werd gevolgd door zinken. Enige snelheid in mijn voortbewegen is dus wel essentieel en vanavond zag ik dat het woensdagmorgen wel eens een mooie ochtend zou kunnen gaan worden. Misschien toch maar even wat vroeger op om te kijken of de ganzen er nog zitten en hoe het eruit zal zien daar bij mistig weer.....

Foto: Canon 60D + Canon 70-200 mm F/2.8; iso 100, F/13 en 1 sec + statief (Redged RTC 336)