24 augustus 2012

Nature's Best Backyard

Het is altijd leuk om je foto ergens terug te zien en één van mijn foto's staat in de kop van de website van de Amerikaanse Nature's Best Photography (foto nr 4)
Vorig najaar heb ik meegedaan met de Backyard competitie die Nature's Best jaarlijks organiseert en ik had drie winnende foto's in deze competitie! Eindelijk ook eens een soort 'beloning' voor een foto die één van m'n persoonlijke favorieten is maar al een aantal keer nét geen prijs had gewonnen! Extra leuk dus nu hij zo mooi staat te pronken op die website!
Alle winnende foto's zijn sinds kort te zien op de gallerie van de website van Nature's Best. Mijn twee andere winnende foto's zijn wat oudere beelden, maar deze onderstaande foto 'moest' ik wel opsturen want is wel héél erg backyard! ; genomen in onze achtertuin :)
Daarnaast staan de foto's afgedrukt in het tweejaarlijkse tijdschrift. Een tijdschrift met een prachtige drukkwaliteit en héél veel erg indrukwekkende beelden! Inschrijven voor de editie van 2012 kan inmiddels weer en de beelden hoeven zeker niet alleen in de eigen achtertuin te zijn gemaakt.