11 januari 2015

Fotowedstrijd 2014

Vandaag was de prijsuitreiking van de jaarlijkse fotowedstrijd welke ik voor mijn workshopdeelnemers organiseer. Voor mij ieder jaar weer een 'feestje' om dit te kunnen doen omdat ik erg geniet van alle inzendingen en de passie voor fotografie die dat uitstraalt!
Dit zijn de winnende foto's:

En naast de winnaars per categorie waren er ook nog 'eervolle vermeldingen'!


Hier een korte impressie van de prijsuitreiking:



En uiteraard de traditionele groepsfoto!


Met dank aan de zéér deskundige jury: David Pattyn, Pieter Jongenelen, Misja Smits en Gerard Leeuw en aan de bedrijven / organisaties die de prijzen voor deze fotowedstrijd beschikbaar hebben gesteld en waar ik graag (en met veel plezier) mee samenwerk:
Landschap vzw
Natuurfotopassie
CameraTools
Pieter Dhaeze
Nederpix
Van Duuren media

En natuurlijk dank aan alle fotografen die de moeite hebben genomen om deel te nemen aan deze wedstrijd! Tot volgend jaar!